Hvidovre Avis d. 24. maj 1973

(fortsættes herunder)

Aktuelt cirka d. 21. maj 1973

Årbog 1973 formodentlig Kent Olsen
Billigt sluppet
Johnny Weber fik denne gang lov til at være med fra starten — i stedet for Jim Stjerne Hansen.
Hvidovre havde ikke meget at skulle have sagt mod Danmarksmestrene fra i fjor. Resultatet af 1. halvleg giver ikke det rette billede af styrkeforholdet, og i 2. halvleg var det helt galt.
En vred »mads« skrev i Hvidovre Avis: »Sandheden er den, at Vejle — med bare 50 pct. udnyttelse af de oplagte chancer — kunne have vundet 12-1. Forsvaret var så hullet, at jyderne på det nærmeste vadede i scoringstilbud.«
Vejle kom foran efter en halv time ved Tommy Hansen, men kun to minutter efter udlignede Johnny Weber på en aflevering fra Jørgen Kjeldergaard.
I 2. halvleg fik Vejle mere fortjent udbytte af sit spil. Finn Johansen bragte Vejle på 2-1 efter et kvarters spil. Senere scorede Karsten Lund og Ole Fritsen.